Social media

Tijdelijk personeelstekort leidt tot aangepaste dienstverlening bij departement Burgerzaken

Gepubliceerd op maandag 13 mei 2019
Omwille van een acuut personeelstekort bij het departement Burgerzaken geldt momenteel een aangepaste dienstverlening in de domeinen vreemdelingenzaken en burgerlijke stand.

Momenteel zijn drie medewerkers van het departement Burgerzaken met een expertise in vreemdelingenzaken en burgerlijke stand tijdelijk niet beschikbaar. Burgers kunnen nog steeds terecht bij de loketten van vreemdelingenzaken en burgerlijke stand, maar de focus ligt op de registratie van de aanvragen. De verwerking van de aanvragen en de opvolging van mails gericht aan burgerzaken@aarschot.be gebeuren met vertraging.

We doen er alles aan om de hinder tot een minimum te beperken en de periode van ongemak zo kort mogelijk te houden. De medewerkers van het departement Burgerzaken doen hun uiterste best om iedereen verder te helpen. In afwachting van de inzet van extra personeel hopen we op het begrip van de betrokken burgers.