Door het warme weer is het op vrijdag 26 juni niet gelukt om overal het afval op te halen.
Ondanks de hoge temperaturen en het zware werk hebben de laders en chauffeurs van EcoWerf alles op alles gezet om zoveel mogelijk afval in te zamelen. Door de extreme hitte zijn op verschillende inzamelwagens na enkele uren echter de pers- en weegsystemen uitgevallen, waardoor niet alle ophalingen konden worden afgewerkt.
Was jouw afvalophaling voorzien op 26 juni 2026, maar is EcoWerf niet langsgekomen? Neem je afval dan opnieuw binnen. EcoWerf bekijkt hoe de niet-afgewerkte straten alsnog kunnen worden ingehaald, maar een concrete planning is momenteel nog niet beschikbaar.
Houd de website van EcoWerf en de Recycle!-app in de gaten voor de meest recente updates.
Bedankt voor je begrip.

