Klacht dienstverlening

Het stadsbestuur en alle stadsdiensten streven naar klantvriendelijkheid en een optimale afhandeling van aanvragen en dossiers. Kortom: een degelijke dienstverlening voor alle burgers. Is er toch een kink in de kabel gekomen? Ben je niet tevreden over de dienstverlening? Dan kan je een klachtenformulier invullen.

Wie ?

  • Je houdt je aan de klachtrichtlijnen.

  • De klacht moet betrekking hebben op de dienstverlening van de stad en mag niet anoniem zijn. Vul dus zeker je contactgegevens in op het klachtenformulier.

  • Klachten hebben betrekking op het niet correct handelen van een dienst of departement, niet van een individu. In de klacht mag geen individu bij naam of bij omschrijving vernoemd worden. Bij overtreding van deze regel, kunnen we je klacht niet behandelen.

Naast klachten kan je ook meldingen doorgeven via het digitaal meldingsformulier.

Procedure

Vul het klachtenformulier in

De klachtencoördinator neemt elke klacht ernstig en bespreekt deze met de betrokken stadsdienst(en). Binnen de 45 dagen krijg je een antwoord.

Het stadsbestuur ziet klachten als signalen die kunnen helpen om de dienstverlening aan de burgers verder uit te bouwen.

Bent u tevreden met de info op deze pagina?