Aanvraag organisatie evenementen

Wil je een evenement organiseren in Aarschot? Volg dan de juiste aanvraagprocedure.


Als organisator van een evenement lees je best eerst het evenementenreglement. Nadien vul je het aanvraagformulier correct in. Het ingevulde aanvraagformulier dien je in bij het evenementenloket dat zich aan de infobalie op het gelijkvloers van het stadhuis bevindt. Je kan het ingevulde aanvraagformulier ook versturen per post naar Stad Aarschot, t.a.v. evenementenloket, Ten Drossaarde 1 - 3200 Aarschot of per e-mail naar evenementenloket@aarschot.be.

 

Het evenementenloket behandelt de aanvraag, verzamelt de nodige adviezen, legt de aanvraag voor aan het college van burgemeester en schepenen en brengt jou als organisator en de betrokken diensten op de hoogte over de beslissing.
 

Meer info?

Evenementenloket
Stadhuis - gelijkvloers
Ten Drossaarde 1 - 3200 Aarschot
evenementenloket@aarschot.be
0800 20 765


Nuttige documenten

Evenementenreglement
Aanvraagformulier
Politiereglement

 

Wil je een reclameconstructie plaatsen om je evenement bekend te maken? Klik dan hier voor meer info over de aanvraagprocedure.